چگونه اطلاعات نویسنده را به وبسایت اضافه کنیم؟

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 رتبه 4.50 (1 رای)
چگونه اطلاعات نویسنده را به وبسایت اضافه کنیم؟ - 4.0 out of 5 based on 1 vote

وارد کردن اطلاعات نویسنده به وبسایت بطور فزاینده ای مهم می باشد که می تواند وبسایت ما را بالا ببرد. در این مقاله در این رابطه بحث خواهیم کرد که چرا و چگونه ما باید اطلاعات نویسنده را به صفحات وب اضافه کنیم. موتور های جستجو از طریق برچسب ها و کلمات کلیدی به نتایج دلخواه ما می رسند و کلمات استفاده شده در صفحات وب را با کلمات جستجو شده مقایسه می کند و نتایج مرتبط را برای کاربران لیست می کنند.
اما آیا موتور های جستجو کیفیت محتوای مطالب را می توانند تشخیص دهند و مطالب با کیفیت بالا را در نتایج اول جستجو قرار دهند؟
کیفیت محتوا رابطه مستقیمی با نویسنده آن مطلب دارد. برخی در رشته خود متخصص بوده و بطور مداوم در حال تولید محتوای غنی و مفید در را بطه با رشته خود می باشند. در این مقاله روش های معرفی نویسنده به گوگل را بررسی خواهیم کرد و  به سرعت می توانیم خود را به عنوان نویسنده به موتور های جستجو بشناسانیم.

منظور از اطلاعات نویسنده چیست؟

ما داریم درباره اطلاعاتی صحبت می کنیم که باید وارد صفحات وب کنیم که مشخص کند چه کسی این مقاله را نوشته است. این اطلاعات توسط گوگل استفاده خواهد شد تا در نتایج جستجو خود آن را اثر دهد. تا به حال به  نتایج جستجو دقت کرده اید که نام وعکس نویسنده مطلبی را کنار همان مطلب در نتایج جستجو نشان می دهد؟
این اتفاق می افتد چون آن نویسنده اطلاعات نویسندگی خود را وارد صفحه وب خود کرده است.

علی رضا احمدی بابلانی

زمانی که شما روی نام آن نویسنده کلیک کنید شما به صفحه گوگل پلاس (+Google) آن نویسنده منتقل خواهید شد.
استفاده از اطلاعات نویسنده در نتایج جستجو  جزو ابتکار های گوگل می باشد.

سه مزیت استفاده از اطلاعات نویسنده:

بالا بردن نرخ کلیک

او از همه این کار می تواند تعداد کلیک صفحه وب ما را بالا ببرد. بگذارید دلیل این را با استفاده از یک مثال توضیح دهم:
فرض کنید شما  یک وبسایتی را که در رابطه با طراحی وب مطلب منتشر می کند بطور پی در پی را مشاهده می کنید و صاحب این وبلاگ مهدی احدی می باشد که چندین مقاله مفید در این رابطه در وبلاگ خود قرار داده است.
مهدی احدی چندین مطلب دیگر نیز در وبسایت های دیگری قرار می دهد و زمانی که اطلاعات نویسندگی خود را در آن وبسایت ها نیز قرار می دهد، تصویر پروفایل وی در نتایج جستجو دیگر صفحات وب نیز نمایش داده خواهد شد.
روزی شما یک مقاله در رابطه با طراحی وب جستجو می کنید.
دو نتیجه اول نتایج جستجو همیشه دو چیز مشابه را نشان خواهد داد دلی نتیجه سوم تصویر مهدی احدی را نشان خواهد داد.
(ممنون از تگ های اطلاعات نویسندگی ).
شما دوس دارید کدام لینک را کلیک کنید؟
احتمالا همانی را کلیک می کنید که عکس پروفایل مهدی احدی را نشان می دهد.چرا؟
چون شما از بازدید کنندگان قدیمی این بلاگ هستید و بلاگ مهدی احدی را از قبل می شناسید و می دانید که مطالب با کیفتی بروی بلاگش قرار می دهد.
با اینکه مقالات دیگر که اطلاعات نویسنده آن ها مشخص نیست در بالای نتایج جستجو قرار دارند ولی شما تصمیم می گیرید مقاله ای که توسط مهدی احدی نوشته شده است را بخوانید.

لینک های پاداش

دومین مزیت جزییات نویسندگی لینک های پاداش می باشد. زمانی که شما روی نتایج جستجو کلیک می کنید که نویسنده آن ها مشخص شده است و پس از خواندن آن دوباره به نتایج جستجو برمیگردید گوگل سه لینک دیگر را به شما نشان می دهد.
بگذارید با مثال توضیح دهم.
من کلمات “بازاریابی اینترنتی” را جستجو کردم و روی مقاله ای از مهسا ایرانی کلیک کردم.
مقاله را خواندم و دو دقیقه بعد من بر روی دکمه برگشت (BACK) مرورگر خود را کلیک کردم. چیزی که مشاهده کردم این بود که سه لینک از نوشته های دیگر این نویسنده به نتایج جستجو اضافه شده بود.
این لینک فقط وقتی نشان داده می شوند که کاربر زمان خاصی را در وبسایت شما سپری کرده باشد. گوگل تا به حال اینکه مدت زمان چقدر است را افشا نکرده است. اما در حدود دو دقیقه می باشد. این لینک ها بازدید کننده های بیشتری را به سمت وبسایت شما هدایت خواهند کرد. خوانندگان در بیشتر موارد به مقالات مرتبط شما علاقه پیدا می کنند و به وبسایت شما بر می گردند.

بالا بردن رتبه وبسایت

گوگل از اطلاعات نویسندگی به عنوان یک از فاکتورهای رتبه بندی به وبسایت ها استفاده می کند. اگر گوگل شما را به عنوان نویسنده محبوب شناسایی کند ، محتوای شما رتبه بالاتری دریافت خواهد کرد. در ۲۰۰۴ گوگل سیستم حق انحصاری مطالب را ارزش قرار داد و مطالب تکراری و کپی شده را پایین کشید. این سیستم با رتبه دهی به نویسندگان تکمیل شد.
اطلاعات نویسندگی برای شناسایی نویسندگان محبوب استفاده می شود. در واقع گوگل به نویسنگان نمره می دهد که به نظرم فاکتور جالبی برای رتبه دهی به صفحات می باشد.

چطور باید اطلاعات نویسنده را وارد کرد؟

درباره اطلاعاتی نویسندگی و مزایای آن صحبت کردیم. حالا وقت آن رسیده است که آن را عملی کنیم.
اضافه کردن اطلاعات نویسندگی به صفحات وب بسیار کار راحتی می باشد اول از همه شما نیاز به یک پروفایل گوگل پلاس (+Google) دارید. گوگل از تصویر پروفایل گوگل پلاس شما برای این کار استفاده خواهد کرد. اگر هنوز پروفایل گوگل پلاس ندارید به راحتی  یک پروفایل گوگل پلاس بسازید.
من منتظرتونم ، حساب کاربری رو بسازید و برگردین.
زمانی که پروفایل گوگل پلاس خود را بوجود آوردید سه انتخاب برای اضافه کردن اطلاعات نویسندگی دارید:

انتخاب اول: بوسیله آدرس ایمیل

این کار بسیار راحتی است. برای اینکار  شما نیاز به یک حساب کاربری گوگل دارید.

  • در صفحه وبتان به صراحت ذکر کنید که شما نویسنده این مقاله هستید (برای مثال: Article by Alireza Ahmadi).  بسیاری از وبسایت ها با استفاده از ویجت نویسندگان این را در پایین مقالات خود ذکر می کنند.
  • صفحه plus.google.com/authorship را باز کنید  و ایمیل خود را به عنوان نویسنده معرفی کنید.
  • تمام شد شما این کار را انجام دادید. شما می توانید لینک ها و مطالب خود را  با استفاده از این لینکgoogle.com/webmasters/tools/richsnippets چک کنید.

انتخاب دوم: با استفاده از HTML

اگر شما ترجیح می دهید که از طریق HTML اطلاعات نویسندگی خود را وارد کنید: این مراحل را دنبال کنید.

  • یک لینک به پروفایل خود بسازید. بدین صورت که در آخر آدرس URL ای که کپی کردید rel=author? اضافه کنید. اگر این را اضافه نکنید گوگل نمی تواند به پروفایل شما متصل شود.
    <a href=”https://plus.google.com/۱۱۶۰۷۲۹۰۱۵۶۶۴۵۰۱۷۸۷۹۲?rel=author”>Google</a>
  • شما فقط یک بار باید این لینک را درج کنید. گوگل خود می فهمد که شما نویسنده این صفحه هستید اما شما نیاز دارید که پروفایل خود را ویرایش کنید. دامین وبسایت خود را در بخش contributer to پروفایل گوگل پلاس خود به سادگی وارد  و save کنید.
  • شما باز می توانید برای تست از این لینک  google.com/webmasters/tools/richsnippets استفاده کنید.

انتخاب سوم: بوسیله عنصر <link>

شما می توانید اطلاعات نویسندگی خود را با استفاده از تگ <link> به هدر خود اضافه کنید.
مراحل انجام کار:

  •   به پروفایل گوگل پلاس خود رفته وو آدرس url پروفایل خود را کپی کنید.
  •   در هدر وبسایت خود یعنی در میان تگ های <head> و <head/> لینک پروفایل خود را قرار دهید. لینک شما چیزی شبیه این خواهد شد.
    <link rel=”author” href=”plus.google.com/۱۱۶۰۷۲۹۰۱۵۶۶۴۵۰۱۷۸۷۹۲?rel=author “>

     

  • دامین وبسایت خود را در بخش contributer to پروفایل گوگل پلاس خود به سادگی وارد و save کنید.

نتیجه گیری

ما این مقاله را با این پرسش از خودمان آغاز کردیم که اصلا چرا باید اطلاعات نویسنده را به وبسایتمان اضافه کنیم یا خیر؟
ما چندین دلیل برای انجام این کار داریم:
افزایش تعداد کلیکصفحات وب شما. آواتار یا عکس کنار مطلب شما. گرفتن لینک های پاداش که باعث برگشت کاربران به وبسایت شما می شود. این کار می تواند رتبه گوگل (Google PageRank) شما را افزایش دهد. با کمترین صرف وقت و گذاشتن کمترین انرژی این مزیت ها را می توان بدست آورد، حالابا این همه مزیت سوال من از شما این است:
چرا نباید اطلاعات نویسندگی را وارد کنیم؟

ارسال نظر


رتبه اول یزد بیمارستان ها یاهو ربات گوگل پرداخت آنلاین سیستم نوبت دهی پزشکان مادام العمر Firefox HTML فیلتر شکن مصطفی رضایی Google Robot پارانوما طراحی وب مستر طراحی ساده گوگل پنگوئن نمونه کار طراحی وب سایت شبکه خصوصی سئو و بهینه سازی کرک گوگل پلی پیامک رایگان اخبار یزد الکسا نمونه کارها وبسایت بیلبورد web Code Anywhere وبمستر پلانتی Ajax کاتالوگ Rank بمب گوگل ، تعرفه پانوراما تور مجازی 360 درجه تبلیغات محیطی در یزد ،فیلم برداری صنعتی بیلبورد در سمنان Firebug مدیران وب سایت وب سایت در یزد google bomb گوگل وب مستر بیلبورد در تهران Server Enterprise نمایش تصاویر نرم افزار حذف پسورد نامحدود شرکت طراحی وب سایت در یزد پورتال کارت تخفیف عکاسی گوگل معرفی سایت رایگان سه بعدی ESET Remote Administrator Console Fetch as Googlebot خرید بلیط اینترنتی ITVAN بیلبورد در کرج خبر یزد تفاوت نسخه رایگان و نسخه اصلی سیستم مدیریت سامانه پیامک تصاویر بندانگشتی طراحی وب اولین شرکت طراحی وب سایت در یزد پیج رنک HTML5 boilerplate شورای انفورماتیک کشور پزشک صفحات وب نوبت دهی ابر قدرت کلینیک ها سیستم مدیریت ایمیل ملی Google Drawing تصاویر 360 درجه هنری برتر برنامه نویسی W3C Validator سئوی سایت حذف پسورد ویندوز بهترین روش آنی اد سئو تصاویری ۳۶۰ درجه ای php صفحه اول گوگل پیشرو پرداز یزد TeamViewer Enterprise 9.0.27614 بهینه سازی موتور جستجو vpn طراحی وب سایت بیلبورد در مازندران تکنولوژی وب بیلبورد در شیراز seo سیستم مدیریت کارت شارژ سیستم مدیریت اعلام نمرات مدارس ویندوز: XP-7-8 فیلتر شکن 2015 ESET NOD32 Antivirus 7 حرفه ای وب سایت الگوریتم Download Crack TeamViewer 9.28223 بسته اپلیکیشن رسمی عکاسی گوگل اندروید بهترین شرکت طراحی وب سایت photo spheres TeamViewer Enterprise نرم افزار ارسال انبوه تلگرام سایت ESET Remote Administrator Server نسخه کرک شده سیستم فروشگاه ساز اسکریپت نوبت دهی پزشکان تعرفه الگوریتم های پاندا و پنگوئن cms اسکریپت گالری تصاویر کاتالوگ آنلاین پیشرو پرداز برنامه نویسی موبایل در یزد robots Hotspot Shield Elite قیمت طراحی سه بعدی گوگل-goolge-طراحان سایت آتلیه روش تبلیغات چک کردن شرکت طراحی و ب سایت در یزد تحت وب شرکت وب سایت یزد جستجو تصاویر در گوگل شاه کلید وب پنالتی گوگل TeamViewer 10 You probably tried to upload too large file نقشه سایت فروش لایسنس پاناروما بهترین روش تبیلغات XML برنامه نویسی PHP وب سایت ها VIBER بیلبورد در مشهد TeamViewer دوربین مداربسته در یزد آموزش تصویری وایبر بی نهایت بیلبورد در یزد وب درمانگاه ها اول شرکت طراحی یزد آنتی ویروس 2014 بیلبورد در همدان شرکت طراحی وب یزد داینامک سیستم مدیریت محتوا بیتا طراحی وب یزد jQuery UI Dreamweaver Crack TeamViewer Enterprise 9.28 جستجوگر