چگونه اطلاعات نویسنده را به وبسایت اضافه کنیم؟

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 رتبه 4.50 (1 رای)
چگونه اطلاعات نویسنده را به وبسایت اضافه کنیم؟ - 4.0 out of 5 based on 1 vote

وارد کردن اطلاعات نویسنده به وبسایت بطور فزاینده ای مهم می باشد که می تواند وبسایت ما را بالا ببرد. در این مقاله در این رابطه بحث خواهیم کرد که چرا و چگونه ما باید اطلاعات نویسنده را به صفحات وب اضافه کنیم. موتور های جستجو از طریق برچسب ها و کلمات کلیدی به نتایج دلخواه ما می رسند و کلمات استفاده شده در صفحات وب را با کلمات جستجو شده مقایسه می کند و نتایج مرتبط را برای کاربران لیست می کنند.
اما آیا موتور های جستجو کیفیت محتوای مطالب را می توانند تشخیص دهند و مطالب با کیفیت بالا را در نتایج اول جستجو قرار دهند؟
کیفیت محتوا رابطه مستقیمی با نویسنده آن مطلب دارد. برخی در رشته خود متخصص بوده و بطور مداوم در حال تولید محتوای غنی و مفید در را بطه با رشته خود می باشند. در این مقاله روش های معرفی نویسنده به گوگل را بررسی خواهیم کرد و  به سرعت می توانیم خود را به عنوان نویسنده به موتور های جستجو بشناسانیم.

منظور از اطلاعات نویسنده چیست؟

ما داریم درباره اطلاعاتی صحبت می کنیم که باید وارد صفحات وب کنیم که مشخص کند چه کسی این مقاله را نوشته است. این اطلاعات توسط گوگل استفاده خواهد شد تا در نتایج جستجو خود آن را اثر دهد. تا به حال به  نتایج جستجو دقت کرده اید که نام وعکس نویسنده مطلبی را کنار همان مطلب در نتایج جستجو نشان می دهد؟
این اتفاق می افتد چون آن نویسنده اطلاعات نویسندگی خود را وارد صفحه وب خود کرده است.

علی رضا احمدی بابلانی

زمانی که شما روی نام آن نویسنده کلیک کنید شما به صفحه گوگل پلاس (+Google) آن نویسنده منتقل خواهید شد.
استفاده از اطلاعات نویسنده در نتایج جستجو  جزو ابتکار های گوگل می باشد.

سه مزیت استفاده از اطلاعات نویسنده:

بالا بردن نرخ کلیک

او از همه این کار می تواند تعداد کلیک صفحه وب ما را بالا ببرد. بگذارید دلیل این را با استفاده از یک مثال توضیح دهم:
فرض کنید شما  یک وبسایتی را که در رابطه با طراحی وب مطلب منتشر می کند بطور پی در پی را مشاهده می کنید و صاحب این وبلاگ مهدی احدی می باشد که چندین مقاله مفید در این رابطه در وبلاگ خود قرار داده است.
مهدی احدی چندین مطلب دیگر نیز در وبسایت های دیگری قرار می دهد و زمانی که اطلاعات نویسندگی خود را در آن وبسایت ها نیز قرار می دهد، تصویر پروفایل وی در نتایج جستجو دیگر صفحات وب نیز نمایش داده خواهد شد.
روزی شما یک مقاله در رابطه با طراحی وب جستجو می کنید.
دو نتیجه اول نتایج جستجو همیشه دو چیز مشابه را نشان خواهد داد دلی نتیجه سوم تصویر مهدی احدی را نشان خواهد داد.
(ممنون از تگ های اطلاعات نویسندگی ).
شما دوس دارید کدام لینک را کلیک کنید؟
احتمالا همانی را کلیک می کنید که عکس پروفایل مهدی احدی را نشان می دهد.چرا؟
چون شما از بازدید کنندگان قدیمی این بلاگ هستید و بلاگ مهدی احدی را از قبل می شناسید و می دانید که مطالب با کیفتی بروی بلاگش قرار می دهد.
با اینکه مقالات دیگر که اطلاعات نویسنده آن ها مشخص نیست در بالای نتایج جستجو قرار دارند ولی شما تصمیم می گیرید مقاله ای که توسط مهدی احدی نوشته شده است را بخوانید.

لینک های پاداش

دومین مزیت جزییات نویسندگی لینک های پاداش می باشد. زمانی که شما روی نتایج جستجو کلیک می کنید که نویسنده آن ها مشخص شده است و پس از خواندن آن دوباره به نتایج جستجو برمیگردید گوگل سه لینک دیگر را به شما نشان می دهد.
بگذارید با مثال توضیح دهم.
من کلمات “بازاریابی اینترنتی” را جستجو کردم و روی مقاله ای از مهسا ایرانی کلیک کردم.
مقاله را خواندم و دو دقیقه بعد من بر روی دکمه برگشت (BACK) مرورگر خود را کلیک کردم. چیزی که مشاهده کردم این بود که سه لینک از نوشته های دیگر این نویسنده به نتایج جستجو اضافه شده بود.
این لینک فقط وقتی نشان داده می شوند که کاربر زمان خاصی را در وبسایت شما سپری کرده باشد. گوگل تا به حال اینکه مدت زمان چقدر است را افشا نکرده است. اما در حدود دو دقیقه می باشد. این لینک ها بازدید کننده های بیشتری را به سمت وبسایت شما هدایت خواهند کرد. خوانندگان در بیشتر موارد به مقالات مرتبط شما علاقه پیدا می کنند و به وبسایت شما بر می گردند.

بالا بردن رتبه وبسایت

گوگل از اطلاعات نویسندگی به عنوان یک از فاکتورهای رتبه بندی به وبسایت ها استفاده می کند. اگر گوگل شما را به عنوان نویسنده محبوب شناسایی کند ، محتوای شما رتبه بالاتری دریافت خواهد کرد. در ۲۰۰۴ گوگل سیستم حق انحصاری مطالب را ارزش قرار داد و مطالب تکراری و کپی شده را پایین کشید. این سیستم با رتبه دهی به نویسندگان تکمیل شد.
اطلاعات نویسندگی برای شناسایی نویسندگان محبوب استفاده می شود. در واقع گوگل به نویسنگان نمره می دهد که به نظرم فاکتور جالبی برای رتبه دهی به صفحات می باشد.

چطور باید اطلاعات نویسنده را وارد کرد؟

درباره اطلاعاتی نویسندگی و مزایای آن صحبت کردیم. حالا وقت آن رسیده است که آن را عملی کنیم.
اضافه کردن اطلاعات نویسندگی به صفحات وب بسیار کار راحتی می باشد اول از همه شما نیاز به یک پروفایل گوگل پلاس (+Google) دارید. گوگل از تصویر پروفایل گوگل پلاس شما برای این کار استفاده خواهد کرد. اگر هنوز پروفایل گوگل پلاس ندارید به راحتی  یک پروفایل گوگل پلاس بسازید.
من منتظرتونم ، حساب کاربری رو بسازید و برگردین.
زمانی که پروفایل گوگل پلاس خود را بوجود آوردید سه انتخاب برای اضافه کردن اطلاعات نویسندگی دارید:

انتخاب اول: بوسیله آدرس ایمیل

این کار بسیار راحتی است. برای اینکار  شما نیاز به یک حساب کاربری گوگل دارید.

  • در صفحه وبتان به صراحت ذکر کنید که شما نویسنده این مقاله هستید (برای مثال: Article by Alireza Ahmadi).  بسیاری از وبسایت ها با استفاده از ویجت نویسندگان این را در پایین مقالات خود ذکر می کنند.
  • صفحه plus.google.com/authorship را باز کنید  و ایمیل خود را به عنوان نویسنده معرفی کنید.
  • تمام شد شما این کار را انجام دادید. شما می توانید لینک ها و مطالب خود را  با استفاده از این لینکgoogle.com/webmasters/tools/richsnippets چک کنید.

انتخاب دوم: با استفاده از HTML

اگر شما ترجیح می دهید که از طریق HTML اطلاعات نویسندگی خود را وارد کنید: این مراحل را دنبال کنید.

  • یک لینک به پروفایل خود بسازید. بدین صورت که در آخر آدرس URL ای که کپی کردید rel=author? اضافه کنید. اگر این را اضافه نکنید گوگل نمی تواند به پروفایل شما متصل شود.
    <a href=”https://plus.google.com/۱۱۶۰۷۲۹۰۱۵۶۶۴۵۰۱۷۸۷۹۲?rel=author”>Google</a>
  • شما فقط یک بار باید این لینک را درج کنید. گوگل خود می فهمد که شما نویسنده این صفحه هستید اما شما نیاز دارید که پروفایل خود را ویرایش کنید. دامین وبسایت خود را در بخش contributer to پروفایل گوگل پلاس خود به سادگی وارد  و save کنید.
  • شما باز می توانید برای تست از این لینک  google.com/webmasters/tools/richsnippets استفاده کنید.

انتخاب سوم: بوسیله عنصر <link>

شما می توانید اطلاعات نویسندگی خود را با استفاده از تگ <link> به هدر خود اضافه کنید.
مراحل انجام کار:

  •   به پروفایل گوگل پلاس خود رفته وو آدرس url پروفایل خود را کپی کنید.
  •   در هدر وبسایت خود یعنی در میان تگ های <head> و <head/> لینک پروفایل خود را قرار دهید. لینک شما چیزی شبیه این خواهد شد.
    <link rel=”author” href=”plus.google.com/۱۱۶۰۷۲۹۰۱۵۶۶۴۵۰۱۷۸۷۹۲?rel=author “>

     

  • دامین وبسایت خود را در بخش contributer to پروفایل گوگل پلاس خود به سادگی وارد و save کنید.

نتیجه گیری

ما این مقاله را با این پرسش از خودمان آغاز کردیم که اصلا چرا باید اطلاعات نویسنده را به وبسایتمان اضافه کنیم یا خیر؟
ما چندین دلیل برای انجام این کار داریم:
افزایش تعداد کلیکصفحات وب شما. آواتار یا عکس کنار مطلب شما. گرفتن لینک های پاداش که باعث برگشت کاربران به وبسایت شما می شود. این کار می تواند رتبه گوگل (Google PageRank) شما را افزایش دهد. با کمترین صرف وقت و گذاشتن کمترین انرژی این مزیت ها را می توان بدست آورد، حالابا این همه مزیت سوال من از شما این است:
چرا نباید اطلاعات نویسندگی را وارد کنیم؟

ارسال نظر


پاناروما jQuery UI You probably tried to upload too large file بهترین روش تبیلغات پیامک رایگان ویندوز: XP-7-8 وبمستر Dreamweaver شاه کلید وب اسکریپت نوبت دهی پزشکان شرکت طراحی وب یزد تصاویر بندانگشتی فروش لایسنس بیلبورد در سمنان php ،فیلم برداری صنعتی بیلبورد در تهران پلانتی وب مستر کاتالوگ آنلاین تصاویری ۳۶۰ درجه ای رایگان بهترین شرکت طراحی وب سایت نمونه کارها تعرفه TeamViewer Enterprise 9.0.27614 ESET NOD32 Antivirus 7 سیستم مدیریت کارت شارژ اندروید Download Crack TeamViewer 9.28223 تصاویر 360 درجه ابر قدرت نسخه کرک شده برنامه نویسی TeamViewer یاهو معرفی سایت خرید بلیط اینترنتی مدیران وب سایت بسته پنالتی گوگل طراحی وب یزد Rank تحت وب تبلیغات محیطی در یزد شرکت طراحی و ب سایت در یزد سیستم فروشگاه ساز Crack TeamViewer Enterprise 9.28 بیلبورد در شیراز تکنولوژی وب google bomb وب سایت ها بیلبورد در همدان پرداخت آنلاین سئو بیلبورد فیلتر شکن 2015 قیمت نرم افزار حذف پسورد تعرفه پانوراما تور مجازی 360 درجه بی نهایت نوبت دهی طراحی سه بعدی ESET Remote Administrator Console Code Anywhere یزد web وبسایت سیستم نوبت دهی پزشکان صفحات وب HTML طراحی آتلیه وب کرک مصطفی رضایی صفحه اول گوگل آنی اد Google Robot سیستم مدیریت محتوا بیتا گوگل پنگوئن ITVAN سیستم مدیریت سامانه پیامک W3C Validator بیلبورد در مشهد کاتالوگ سایت پارانوما سه بعدی ربات گوگل سیستم مدیریت اعلام نمرات مدارس کلینیک ها شورای انفورماتیک کشور نمونه کار طراحی وب سایت Server Enterprise TeamViewer 10 پیشرو پرداز سئو و بهینه سازی TeamViewer Enterprise گوگل-goolge-طراحان سایت سیستم مدیریت ایمیل ملی سئوی سایت بمب گوگل ، نرم افزار ارسال انبوه تلگرام ESET Remote Administrator Server Fetch as Googlebot Google Drawing عکاسی گوگل اخبار یزد مادام العمر وب سایت در یزد آموزش تصویری پیشرو پرداز یزد خبر یزد نقشه سایت شبکه خصوصی برتر حذف پسورد ویندوز گوگل وب مستر چک کردن جستجوگر پورتال کارت تخفیف بهینه سازی موتور جستجو Firebug اسکریپت گالری تصاویر robots وب سایت پیج رنک رتبه اول هنری بیلبورد در یزد جستجو تصاویر در گوگل گوگل پلی نامحدود پزشک برنامه نویسی PHP فیلتر شکن طراحی وب وایبر VIBER اولین شرکت طراحی وب سایت در یزد روش تبلیغات دوربین مداربسته در یزد طراحی ساده داینامک شرکت طراحی وب سایت در یزد Hotspot Shield Elite آنتی ویروس 2014 photo spheres تفاوت نسخه رایگان و نسخه اصلی بیلبورد در کرج حرفه ای الکسا اول شرکت طراحی یزد شرکت وب سایت یزد برنامه نویسی موبایل در یزد درمانگاه ها طراحی وب سایت XML seo cms بهترین روش الگوریتم HTML5 boilerplate بیلبورد در مازندران نمایش تصاویر Ajax vpn الگوریتم های پاندا و پنگوئن اپلیکیشن رسمی عکاسی گوگل بیمارستان ها Firefox